ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

dringend

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Nederlands
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nikč moens
Gast

BerichtGeplaatst: Zaterdag 03 November 2001, 16:19    Onderwerp: dringend Reageer met quote

Ik heb dringend een aantal boekbesprekingen nodig!!!
Liefst ééntje van het boek: Bezonken Rood van Jeroen Brouwers en ook eentje van het Parfum van partick Sűskind.
dat zou moeten volstaan voor nederlands, maar voor engels heb ik er ook nog eentje nodig voor Catcher in the rye van J.D. Salinger...
please
ik heb ze zo vlug mogelijk nodig, want dit werk kan echt niet wachten!!!
help mij uit de nood!!
alvast bedankt
nikč moens
Naar boven
v.Kempen, docent
Gast

BerichtGeplaatst: Zaterdag 03 November 2001, 23:16    Onderwerp: Re: dringend Reageer met quote

Er is een mail naar je onderweg met een recensie van Bezonken Rood door Jeroen Brouwers. Maar het andere boek dat je noemnde (Das Parfum) is een werk uit de Duitse literatuur. (Heb je het dan wel gelezen?)...
En voor het Engelse boek dat je noemde verwijs ik je naar de Engelse Forumrubriek.
Naar boven
Kolle

BerichtGeplaatst: Maandag 03 Mei 2010, 23:04    Onderwerp: Re: dringend Reageer met quote

v.Kempen, docent schreef:
Er is een mail naar je onderweg met een recensie van Bezonken Rood door Jeroen Brouwers. Maar het andere boek dat je noemnde (Das Parfum) is een werk uit de Duitse literatuur. (Heb je het dan wel gelezen?)...
En voor het Engelse boek dat je noemde verwijs ik je naar de Engelse Forumrubriek.

Kan je die recensie van Bezonken Rood ook even doorsturen naar mijn emailadres?
Dank
Zeer dringend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Nederlands Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: