ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

Zenuwachtig voor Aardrijkskunde examen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Aardrijkskunde
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Simone118

BerichtGeplaatst: Zaterdag 23 Mei 2009, 19:17    Onderwerp: Zenuwachtig voor Aardrijkskunde examen Reageer met quote

Heey,

Ik heb overmorgen examen van aardrijkskunde en ben daar super zenuwachtig voor. Ik sta er namelijk een 5,4 voor. Als ik een 5,5 zou staan, zou dat mijn redding zijn. Ik sta namelijk verder nog twee vijven, en dat mag dus niet. Dit is mijn rapport:

Economie: 5,3
Nederlands: 7,3
Engels: 7,4
Wiskunde: 4,8
Aardrijkskunde: 5,4
Maatschappijwetenschappen: 7,0
Geschiedenis: 6,4

Ik sta ook een 5,3 voor economie, maar ik denk dat ik eerder aardrijkskunde kan ophalen, dat ligt me iets beter.

Maar ik weet niet goed hoe ik me moet voorbereiden.. hoe doen jullie dat? Een beetje de tekst doornemen en oefenen met de atlas? Ik moet het wel echt goed doen, want die 0,1 punt maakt echt verschil..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sjonniesjonk

BerichtGeplaatst: Zondag 24 Mei 2009, 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

Je boeken doorlezen heeft vrij weinig zin. Wat ik doe is veel examens maken , dan weet je wat voor vragen je kan verwachten en leer je de atlas op een goede manier gebruiken
Naar boven
JCS~050

BerichtGeplaatst: Zondag 24 Mei 2009, 20:45    Onderwerp: Reageer met quote

Dat je de manier van vraagstelling leert begrijpen is allemaal wel waar, en ook het gebruik van de atlas wel. Alleen: aardrijkskunde HAVO bevat dit jaar veel nieuwe stof, die dit jaar voor het eerst wordt getoetst als Centraal Examen. Dus oude examens hebben in dat opzicht weer weinig zin.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Aardrijkskunde Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: