ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

Utopie??

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Examen.nl Forum Index -> Tekenen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jamielee

BerichtGeplaatst: Zaterdag 13 Mei 2006, 17:16    Onderwerp: Utopie?? Reageer met quote

Hoe gaan jullie (6V mensen) dat utopie boekje in godsnaam leren???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
noen

BerichtGeplaatst: Maandag 15 Mei 2006, 23:58    Onderwerp: Reageer met quote

hmmm jatsjah moeilijk... het is echt veel! Ik ga gewoon alles 1 x lezen en dan print ik nog een tijdsoverzicht uit van kunst in t algemeen of maak ik een tijdsoverzicht (áls ik daar uberhaubt tijd voor heb want lezen alleen duurt lang Rolling Eyes ) want dat iss een btje onduidelijk int boekje. Maar gelukkig hebben we nog even tijd... wel stom dat er bijna geen algemene informatie over utopia te vinden is alleen.. (als iemand iets heeft, laat me weten!) Succes alvast Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Examen.nl Forum Index -> Tekenen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: