ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

abstracte kunst

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Examen.nl Forum Index -> Tekenen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kristof
Gast

BerichtGeplaatst: Zondag 12 Mei 2002, 18:20    Onderwerp: abstracte kunst Reageer met quote

Voor mijn spreekbeurt nederlands moeten we een stroming van de moderne kunst bespreken. Ik heb voor de abstracte kunst gekozen. Ik vind hier echter weinig informatie van. Weten jullie misschien waar ik dit kan vinden op bv. het internet???
Naar boven
docent beeldend vormen
Gast

BerichtGeplaatst: Donderdag 16 Mei 2002, 00:47    Onderwerp: Re: abstracte kunst Reageer met quote

Eeen aardige site hierover is volgens mij:
http://www.kunstbus.nl/verklaringen/abstracte-kunst.html
Naar boven
dana
Gast

BerichtGeplaatst: Maandag 10 Juni 2002, 16:56    Onderwerp: Re: abstracte kunst Reageer met quote

Vraag eens aan een ckv docent bij jullie op school, wij hebben bij ckv1 mega veel boeken over stromingen in de kunst, ook over abstracte kunst, kan je gelijk voorbeelden daarvan uit boeken kopieren enzo. Je kan ook kijken op sites van musea waar abstracte kunst hangt. Die hebben vaak plaatjes van hun collectie op internet hangen.

Enne, die ckv docent vind het vast harstikke leuk om te horen dat je dat moet doen voor nederlands dus die wil je vast wel helpen.

Doei, groetjes Dana
Naar boven
geitje

BerichtGeplaatst: Dinsdag 24 April 2007, 11:43    Onderwerp: Reageer met quote

ik moet ook een werkstuk maken over abstracte kunst. ik moet de geschiedenis er van weten maar ik kan nergens wat vinden over de geschiedenis kan iemand mij helpen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Examen.nl Forum Index -> Tekenen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: