ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

examenvraag

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Alles over de examens
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
robbertjangr

BerichtGeplaatst: Dinsdag 15 Mei 2012, 18:53    Onderwerp: examenvraag Reageer met quote

hallo iedereen.

ik doe momenteel examen in niveau mavo.
en heb me niet verdiept in de examenregels. omdat ik verwacht had dat ik wel ff zou gaan doen. maar uit de eerste dag blijkt dat niet zo te zijn.

nadat de antwoorden op het internet zag schrok ik. en heb toen nagekken en kwam voor geschiedenis op een 5,5 uit en voor scheikunde op 4,1

nu mijn vraag?

mag je voor je CE meer 4 halen? dus een 4,1 en 4,4 en of 4,8 in combinatie?
want dit is wel vrij berangrijk voor me want ik weet zeker dat ik voor nederlands en engels nooit maar ook noot hoger haal dan een 5. en voor het slechste haal ik een 3.

zou dat eigenlijk mogen een 3 halen op je CE?

ik hoopp dat ik snel antwoord krijg want dit zou moeten betekenen hoe hard ik nog moet leren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Alles over de examens Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: