ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

Onderwerp M&O voor PO?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Economie en M&O
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Miriampje

BerichtGeplaatst: Woensdag 05 Oktober 2011, 14:13    Onderwerp: Onderwerp M&O voor PO? Reageer met quote

Hallo iedereen,

ik moet dit jaar een Praktische Opdracht maken voor het vak M&O, maar ik weet geen goede onderwerp, ik dacht aan het onderwerp Marketing, maar ik weet niet of het goed genoeg is.

misschien dat jullie wat suggesties hebben?

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Miriampje

BerichtGeplaatst: Woensdag 05 Oktober 2011, 14:24    Onderwerp: Re: Onderwerp M&O voor PO? Reageer met quote

Miriampje schreef:
Hallo iedereen,

ik moet dit jaar een Praktische Opdracht maken voor het vak M&O, maar ik weet geen goede onderwerp, ik dacht aan het onderwerp Marketing en dan misschien iets over de 4p's? maar ik weet niet of het goed genoeg is.

Groetjes
Naar boven
Mebo

BerichtGeplaatst: Vrijdag 07 Oktober 2011, 11:44    Onderwerp: Re: Onderwerp M&O voor PO? Reageer met quote

Miriampje schreef:
Miriampje schreef:
Hallo iedereen,

ik moet dit jaar een Praktische Opdracht maken voor het vak M&O, maar ik weet geen goede onderwerp, ik dacht aan het onderwerp Marketing en dan misschien iets over de 4p's? maar ik weet niet of het goed genoeg is.

Groetjes

De beste suggestie lijkt me om GEEN marketing te nemen. Wat wilde je hier als breaking news over presenteren? Dat we te maken hebben met de 4 p's? Probeer kortom iets anders, en iets origineels te bedenken, waarbij je zelf het antwoord op een hoofdvraag nog NIET weet.
M
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Economie en M&O Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: