ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

verschil SE en CE resultaten 5HAVO

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Felicitaties
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
justniene

BerichtGeplaatst: Vrijdag 19 Juni 2009, 18:16    Onderwerp: verschil SE en CE resultaten 5HAVO Reageer met quote

mijn CE resultaten verschillen nog al met mn SE resultaten,
gemiddeld heb ik voor mn CE 0,4 hoger dan voor mn SE. dit hoor ik van heel veel mensen uit mn klas... is dat bij jullie ook zo? zijn er ook nog regels voor een max verschil ofzo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BBooBB

BerichtGeplaatst: Zaterdag 20 Juni 2009, 00:05    Onderwerp: Reageer met quote

Op welk verschil doel je hier precies? Aangezien je zelf over een verschil praat waarvan je in jou visie blijk geeft die niet te verwachten ga ik er vanuit dat je niet doelt op het verschil in je SE cijfer van de afgelopen twee jaar en je CE cijfer van de afgelopen maand. Dat daar verschil in zit kan ik mij namelijk heel goed voor stellen om verschillende redenen dus ik ga er van uit dat je in jou post doelt op een ander verschil?
Naar boven
lovedolfijntje

BerichtGeplaatst: Zaterdag 20 Juni 2009, 08:37    Onderwerp: Reageer met quote

ja heb ik ook
op het vmbo had ik gemiddeld 2 punten hoger dan mn SE. Mn leraar helemaal trots omdat het eigenlijk niet voorkomt, vooral niet met zijn vak.
Naar boven
sjaakie1212

BerichtGeplaatst: Zondag 21 Juni 2009, 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

Ja bij mij is dat ook, mijn examens waren allemaal 1-2 punten hoger dan mij schoolexamens. En dat terwijl ik er evenveel voor leer. Ik vind dat wel goed, want dan wen je aan iets moeilijkers en haal je hogere punten voor je examens.
Naar boven
sjaakie1212

BerichtGeplaatst: Zondag 21 Juni 2009, 21:21    Onderwerp: Reageer met quote

Maar de leraren zeiden zelf ook wel dat op de meeste (goede) scholen leerlingen over het algemeen beter scoorden op het Centraal examen dan bij hun schoolexamens. Bij slechte scholen is dit andersom (zie het luzak, daar koop je een examen; ze geven je voor je SE een 8 of 9 zodat je zware onvoldoendes voor je CE kan halen).
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Examen.nl Forum Index -> Felicitaties Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: