| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
nsterk
|
Geplaatst: Donderdag 21 Mei 2009, 14:46 Onderwerp: Tips voor aardrijkskunde ?! |
|
|
| Ik ben echt geweldig slecht in Aardrijkskunde en hoeveel oefenexamens ik ook maak, ik word er maar niet beter in. Ik ben vooral heel slecht in inzicht vragen zoals: noem 3 negatieve effecten die de bewoners misschien ondervinden of vragen over toekomst/gebruiks/belevingswaarde. Gewoon alles waar je inzicht voor nodig hebt. Dus wie heeft er handige tips waardoor dit misschien makkelijker wordt ?! |
|
| Naar boven |
|
 |
David1990
|
Geplaatst: Zaterdag 23 Mei 2009, 20:05 Onderwerp: |
|
|
Je noemt nu vragen waarbij je jezelf moet inleven in 1 van de bewoners.
Even een voorbeeld: Geef 3 reden waarom de overheid mensen niet uit de krottenwijken wegstuurd.
Als jij de overheid bent, waarom zou je deze mensen dan niet wegsturen. Anders gezegd, wat zou er gebeuren als je ze wel zou wegsturen? Misschien dat je zo makkelijker het antwoorden kan bedenken? Als je deze mensen wel zou wegsturen:
1. Dan gaat deze enorme groep mensen zich tegen jouw relatief kleine politie keren.
2. Dan gaan deze mensen in de stad rondhangen (veel criminaliteit) en bezorgen zij overlast aan andere inwoners.
3. Het buitenland zal zich ermee gaan bemoeien en jou verplichten deze mensen elders op te vangen.
Misschien dat dit kan helpen? |
|
| Naar boven |
|
 |
nsterk
|
Geplaatst: Zaterdag 23 Mei 2009, 20:11 Onderwerp: |
|
|
Ik ga het in ieder geval proberen, thanks !  |
|
| Naar boven |
|
 |
Blondtje
|
Geplaatst: Woensdag 27 Mei 2009, 21:05 Onderwerp: |
|
|
| Oooh, dat is inderdaadr wel handig ja als je zo gaat kijken! Oeh, ik denk dat ik daar ook nog wat aan heb, want de vraag wordt dan een stuk makkelijker als je kijkt vanuit je eigen perspectief zeg maar! |
|
| Naar boven |
|
 |
|