ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

vmbo b examen wiskunde.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Collegenet Forum Index -> Alles over de examens
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
estherr95

BerichtGeplaatst: Maandag 21 Mei 2012, 14:48    Onderwerp: vmbo b examen wiskunde. Reageer met quote

hey!
kan iemand me vertellen hoe je wiskunde het beste kan leren?
meestal maak ik zelf duizende uittreksels, maar in dit geval is dat niet handig.
ik heb gehoord dat het examen van wiskunde erg moeilijk word, hoewel ik er wel goed voorsta.

iemand tips?

groetjes,
Esther
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
lillalissie

BerichtGeplaatst: Woensdag 20 Maart 2013, 14:59    Onderwerp: leren Reageer met quote

heey,,

je kan het beste leren door te herhalen maak alle sommen nog een keer en vraag of je een kopie van het antwoorden boek mag.
dan kan je eerst weer een hoofdstuk maken en dan nakijken heb je het dan fout kan je aan je docent vragen wat je dan fout doet.
zo ga ik het ook doen kost wel tijd maar ik denk wel dat het werkt.
groetjes en succes met leren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Collegenet Forum Index -> Alles over de examens Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: