ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

Kans op slagen?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Collegenet Forum Index -> Alles over de examens
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
daniiq93

BerichtGeplaatst: Donderdag 26 Mei 2011, 00:22    Onderwerp: Kans op slagen? Reageer met quote

Ik doe HAVO, en heb tot nu toe nog niks nagekeken..Maar Frans ging echt slecht afgelopen maandag, terwijl ik daar juist een voldoende voor moest halen. Ik ben nu erg onzeker over of ik slaag of niet. Ik heb namelijk Spaans, waar ik geen CE van heb, met een 4.4 afgesloten..

Verder ziet mijn lijst, waar ik het examen mee ben ingegaan, er zo uit;

Engels; 7.5
Nederlands; 6
Geschiedenis;6.3
MAW;5
Frans;5
Muziek;7.4
combinatiecijfer;6

Er van uitgaande dat Engels zo blijft, en Muziek ook, hoe groot is dan mijn kans op slagen? In het examenboekje van dit jaar staat dat je één 5 en één 4 mag hebben, maar dat je andere cijfers dan een 6 of hoger moeten zijn..Dat zou dus betekenen dat MAW fors omhoog moet, of niet? En anders heb ik geloof ik een herkansing? Kan iemand me alsjeblieft helpen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Collegenet Forum Index -> Alles over de examens Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: