ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

me oma is overleden vorige week...heb concentratieproblemen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Collegenet Forum Index -> Niet lekker in je vel?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
prin6

BerichtGeplaatst: Dinsdag 22 Mei 2007, 19:20    Onderwerp: me oma is overleden vorige week...heb concentratieproblemen Reageer met quote

nja mijn oma is vorige week woensdag overleden en sindsdien heb ik me niet meer kunnen concentreren op de examenstof....heeft er iemand ideeen zodat het wat beter lukt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wonkobonko

BerichtGeplaatst: Woensdag 23 Mei 2007, 12:38    Onderwerp: Reageer met quote

het iig aan de school melden, waarschijnlijk houden ze dan met je rekening (alleen exames maken, ofzo)

gecondoleert
Naar boven
prin6

BerichtGeplaatst: Woensdag 23 Mei 2007, 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

Wonkobonko schreef:
het iig aan de school melden, waarschijnlijk houden ze dan met je rekening (alleen exames maken, ofzo)

gecondoleert

dank je
Naar boven
*Mijzelf*

BerichtGeplaatst: Woensdag 23 Mei 2007, 13:34    Onderwerp: Reageer met quote

Wonkobonko schreef:

gecondoleert

gaat het een beetje nu met je? ooh lijkt me echt zo verschrikkelijk!! iig echt aan school melden dan kunnen die je misschien helpen...hoe is het nu met je examens? Succes en sterkte van mij!! gecondoleerd...
Naar boven
prin6

BerichtGeplaatst: Woensdag 23 Mei 2007, 13:38    Onderwerp: Reageer met quote

*Mijzelf* schreef:

gaat het een beetje nu met je? ooh lijkt me echt zo verschrikkelijk!! iig echt aan school melden dan kunnen die je misschien helpen...hoe is het nu met je examens? Succes en sterkte van mij!! gecondoleerd...

Ja het gaat nu wel iets beter, ik doe mn best om me te kunnen concentreren, gelukkig is het hectische met de begrafenis al voorbij.

Ik heb al Nederlands Biologie en Maatschappijleer gehad. Vooral biologie ging slecht, lastig onderwerp en ik heb dr bijna niks aan gedaan omdat eht gewoon lastig was het niet alleen te lezen maar ook te onthouden.

gelukkig heb ik morgen even een dagje rust en dan hoop ik de volgende 3 examens beter te maken.
Naar boven
blackbutterfly303

BerichtGeplaatst: Woensdag 30 Mei 2007, 20:44    Onderwerp: Reageer met quote

als je een hele goede reden hebt, en die heb je, dan kan je toch school vragen of je meerdere dingen mag herkansen in het 2e tijdvak? dit is natuurlijk wel uitzonderlijk, en als je blijft zitten omdat dit is gebeurt lijkt me het echt heel naar... gecondoleerd
Naar boven
eva-maas

BerichtGeplaatst: Vrijdag 08 Mei 2009, 15:14    Onderwerp: papa Reageer met quote

Hi,
Mijn vader is 21 mei een half jaar overleden. Ze weten goed hoe ik me voel en houden veel rekening met mij. En als het echt helemaal mis gaat dan krijg ik gewoon meer herkansingen etc. Voor het leren schrijf/teken ik mijn gedachten vaak van me af. Dan kan ik met ietsjes beter concentreren nog niet helemaal maar ja. Dat is ook niet zo gek als er een dierbaar iemand is overleden. Ik wens je succes. Liefs Eva
Naar boven
j96

BerichtGeplaatst: Woensdag 23 Mei 2012, 17:07    Onderwerp: Reageer met quote

vind ik eigenlijk niet kunnen, meer herkansingen omdat je ergens moeite mee hebt. Ik wens het niemand toe, maar toch vind ik dit niet helemaal eerlijk
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Collegenet Forum Index -> Niet lekker in je vel? Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: