ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Bekijk je privé berichtenBekijk je privé berichten   InloggenInloggen 

Aardrijkskunde

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Collegenet Forum Index -> Aardrijkskunde
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wouter
Gast

BerichtGeplaatst: Donderdag 29 November 2001, 16:42    Onderwerp: Aardrijkskunde Reageer met quote

Ik ben zeer geintereseerd in vestigingsplaatsen voor bedrijven. Ik heb een aantal vragen waarop ik graag een antwoord zou willen hebben.

De vragen luiden:

*- Wat zijn de belangrijkste vestigingsplaatsfactoren bij het staalconcern 'Corus'?

1- Sinds wanneer staat het Nederlandse deel van de staalindustrie?
2- Waarom zit het staalconcern niet bij de grondstoffen vindplaats in Nederland?
3- Waarom heeft het staalconcern nu de beste vestigingsplaats vergeleken met andere staalindustrieen?

4- Sinds wanneer staat het Britse deel van de staalindustrie?
5- Waar en waarom zit het staalconcern daar?
6- Waarom ligt het staalconcern nu verkeerd?

Ik heb deze vragen zeer dringend nodig, omdat ik voor het vak aardrijkskunde een dag les moet geven, waarbij deze vragen en stof bekend moet zijn voor de klas. Zij krijgen uiteindelijk hierover een toets. Ik heb al een groot deel voorbereid, maar ik mis nog wel een deel.

Ik dank u alvast bij voorbaat!
Naar boven
docent collegenet.nl
Gast

BerichtGeplaatst: Donderdag 20 December 2001, 21:01    Onderwerp: Re: Aardrijkskunde Reageer met quote

Dag Beets,

Ik ga die vragen natuurlijk niet allemaal voor je uitzoeken. Stel maar gerichte vragen over dingen waar je niet uit kwam - dit gaat me wat te ver, het lijkt net alsof ik een hele lesdag voor je zou moeten gaan voorbereiden.

vriendelijke groet,

TIP: ga eens te raden bij de staalindustrie zelf: Corus bijvoorbeeld.

Peter
docent collegenet.nl
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Collegenet Forum Index -> Aardrijkskunde Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: